Неділя, 12.05.2024, 17:04
Приветствую Вас Гість | RSS
Вхід
Пошук

                 Сайт Ялтинскої                           селищної ради

Каталог файлов

Главная » Файлы » Регуляторные Акты » Регуляторные Акты

Про внесення змін до рішення Ялтинської селищної ради від 01 серпня 2012 року № 6/25-5
[ Скачать с сервера (80.5 Kb) ] 08.02.2016, 10:08

УКРАЇНА

ЯЛТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

______________  № _____

смт. Ялта

 

Про внесення змін до рішення

Ялтинської селищної ради

від 01 серпня 2012 року № 6/25-5

 

         У зв’язку з приведенням у відповідність до норм чинного законодавства України рішення Ялтинської селищної ради, відповідно до ст. 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Ялтинська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести до рішення Ялтинської селищної ради від 01 серпня 2012 року № 6/25-5 «Про затвердження Положення про Порядок пайової участі замовників у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури  Ялтинської селищної ради» зміни, що додаються.

2. Рішення Ялтинської селищної ради опублікувати на сайті Ялтинської селищної ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію по плануванню бюджету, фінансам, економічної та регуляторної політики, управлінню комунальної власності ради (Балас М.В.).

 

Селищний голова                                                       Д.М. Мінаєв

 

 

                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                        Рішення Ялтинської селищної ради

                                від ___________

 

 

 

  •  

що вносяться до рішення Ялтинської селищної ради

від 01 серпня 2012 року № 6/25-5

 

Абзац 3 підпункту 3.5. пункту 3 «Порядок залучення і використання пайової участі» викласти у такій редакції:

«- будівель навчальних закладів, закладів культури, релігійних закладів, спорту, медичного і оздоровчого призначення;».

Абзац другий підпункту 4.2 пункту 4 «Розмір пайової участі» викласти у новій редакції:

  • - 4 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта для житлових будівель.».

Підпункт 4.3. пункту 4 «Розмір пайової участі» викласти у новій редакції:

«4.3. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури Ялтинської селищної ради визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації уповноваженим органом звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.».

Підпункт 5.2. пункту 5 «Договір про пайову участь» викласти у новій редакції:

«5.2. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.».

У підпункті 5.6. пункту 5 «Договір про пайову участь» слова «не пізніше двадцяти робочих днів» замінити на слова «не пізніше десяти робочих днів».

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                      О.М. Харакоз

 

Аналіз впливу проекту регуляторного акта

рішення Ялтинської селищної ради «Про внесення змін до рішення Ялтинської селищної ради від 01 серпня 2012 року № 6/25-5»

 

Аналіз проведено відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

 

Визначення проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Зміни та доповнення до рішення селищної ради від 01.08.2012 року № 6/25-5 «Про затвердження Положення про Порядок пайової участі замовників у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури Ялтинської селищної ради», вносять деякі корективи та уточнення до вже діючого Положення про Порядок пайової участі замовників у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури  Ялтинської селищної ради, що в подальшому дасть можливість залучити замовників до благоустрою території населених пункті селищної ради, а також зменшити витрати бюджету міста на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

Цілі державного регулювання

Метою цього регулювання є реалізація державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності.

Основними цілями державного регулювання є:

-   забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради;

- врегулювання взаємовідносин селищної ради з замовниками будівництва (реконструкції) шляхом укладання договорів, що передбачають диференціацію відрахувань виходячи з вартості будівництва (реконструкції) об'єктів, категорій об'єктів будівництва (реконструкції);

-   збільшення обсягу надходжень в місцевий бюджет від замовників на економічний та соціальний  розвиток населених пунктів селищної ради;

- здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надходжень внесків на розвиток;

- сприяння розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради та їх благоустрою;

 

Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей

Альтернативні прийнятні способи розв’язання вищевказаної проблеми є:

- внесення змін до регуляторного акту;

- скасування регуляторного акту;

- залишення без змін.

Обраний спосіб відповідає вимогам чинного законодавства, забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики. Запропоноване регулювання забезпечить диференційований порядок залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради із дотриманням вимог чинного законодавства. Виходячи із викладеного таке  регулювання вбачається оптимальним.

Механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

-  внесення змін та доповнень до діючого порядку залучення селищною радою коштів фізичних та юридичних осіб – замовників будівництва (реконструкції), дасть можливість розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради, визначення переліку замовників, що не будуть залучені до пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів;

 - застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного у встановленні розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради, в залежності від об'єкта будівництва ( реконструкції);

- чітке врегулювання прав та обов'язків сторін у рамках договорів про пайову участь забудовників у розвитку інфраструктури населених пунктів.

 

Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Залучення замовників будівництва (реконструкції) до пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів селищної ради дозволить створювати нові та проводити реконструкцію діючих об'єктів інфраструктури, а також буде сприяти  рівномірному розвитку інфраструктури по всій території населених пункті селищної ради. Крім того, запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування з встановлення чіткої процедури нарахування та сплати  внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури. Впровадження вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат з бюджету, немає необхідності створювати нові робочі місця оскільки здійснюється в межах повноважень  відповідних органів.

Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Впровадження діючого Порядку залучення коштів замовників  на  розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради з доповненнями, що пропонуються, забезпечить застосування прозорого організаційно-економічного диференційованого механізму визначення розмірів внесків забудовників та контролю  з їх сплати. Створення нових та реконструкція діючих об'єктів інфраструктури. Збільшення рівня  надходжень коштів у бюджет селищної ради за рахунок диференціації розмірів внесків забудовників на розвиток. Очевидними є вигоди селищної влади та населення, які за рахунок впорядкування механізму внесення коштів на розвиток, отримають можливість використовувати їх для будівництва інженерно-транспортних мереж та розвивати соціальну інфраструктуру.

 

Обґрунтування запропонованого строку дії акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, інших необхідних випадках.

Визначення показників результативності акта

Прогнозні показники результативності прийняття регуляторного акта не мають бути кількісними, а призводити до зниження фінансового навантаження на селищний бюджет при створенні нових та реконструкції існуючих об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради.

Рівень поінформованості - високий. Проект розміщено для оприлюднення в мережі Інтернет, на офіційному сайті селищної ради.

Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватися через рік після проведення базового відстеження.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

 

 

 

Селищний голова                Д.М. Мінаєв

Категория: Регуляторные Акты | Добавил: yaltaazov
Просмотров: 349 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar